Általános Szerződési Feltételek
Jelen általános szerződési feltételek – a továbbiakban: “ÁSZF” – Hendrich Barbara Virginia pszichológus, a továbbiakban: “szolgáltató” – által a www.orendaterapia.hu honlapon hirdetett szolgáltatások igénybevételének feltételeit szabályozzák.
1. Szolgáltató:
Név: Hendrich Barbara Virginia
Email cím: rendelo@orendaterapia.hu
Telefonszám: +36-30 557 06 55
székhely: (1112 BUDAPEST KÁNAI UTCA 5 2.em. 206.ajtó);
adószám: (48288497-1-43);
2. A szolgáltatás és a szerződés tárgya:
A szolgáltató személyes vagy online pszichológiai konzultációt nyújt a Pszichológusok Etikai Kódexének elveit betartva, melynek általános célja a kliens mentális egészségének javítása, illetve az életvezetési képességek fejlesztése.
3. A szerződés létrejötte:
A szerződés a kliens és a pszichológus között, a kliens által kezdeményezett, a www.orendaterapia.hu oldalon található email cím vagy telefonszám általi megkeresés során jön létre.
4. Jelentkezés visszaigazolása:
A szolgáltató 48 órán belül megvizsgálja, majd visszaigazolja az emailben beérkezett kéréseket. Amennyiben a beérkezett kérés a kompetenciahatárokon túlmutat, a szolgáltató köteles tovább irányítani a klienst. Amennyiben a megkeresést elfogadja a szolgáltató, az minden esetben emailben vagy telefonos megkeresés esetén szóban, megerősítésre kerül.
5. A pszichológus és kliens kapcsolattartása:
A megkeresés elfogadását követően a kliens és a pszichológus telefonon, emailben történő megkeresés esetén pedig emailben egyeztetnek a konzultáció pontos helyszínéről valamint az első találkozás pontos időpontjáról.
6. A konzultációs folyamat hossza, helyszíne, időpontja:
Az első néhány alkalmat követően a szerződő felek megegyeznek a konzultációs folyamat várható hosszáról, amit a későbbiekben az igényeknek megfelelően, közösen módosíthatnak. A konzultációk során a kliens és a pszichológus az előre egyeztetett helyszínen és időpontban dolgoznak együtt.
7. Lemondási feltételek:
A pszichológiai konzultáció és terápia lemondási feltételei
pszichológiai konzultáció vagy terápia igénybevételével a páciens tudomásul veszi és elfogadja az alábbi lemondási feltételeket:
Időpont lemondása:
A konzultációs időpont lemondását legkésőbb 48 órával az egyeztetett időpont előtt szükséges jelezni a szakember felé .A 48 órán belüli lemondás esetén az alábbi díjak kerülnek felszámításra:
48 órán túli, de 24 órán belüli lemondás esetén a konzultációs díj 50%-a kiszámlázásra kerül.
24 órán belüli lemondás vagy meg nem jelenés esetén a konzultációs díj 100%-a kiszámlázásra kerül.
A terápiás folyamat lezárása:
A terápiás folyamat lezárására a módszertani elveknek megfelelően történik, amelyhez a páciens vállalja, hogy a lezárási szándék jelzését követően legalább egy (vagy több) lezáró alkalmon részt vesz.
A szakember meg nem jelenése:
Amennyiben a szakember nem tud részt venni a konzultáción, köteles ezt legkésőbb 48 órával az időpont előtt jelezni a páciens felé.
48 órán belüli lemondás esetén a páciens jogosult a következő esedékes alkalmon 50%-os díjfizetéssel részt venni.
Amennyiben a szakember 24 órán belül mondja le az alkalmat, a páciens jogosult a következő esedékes alkalmat díjmentesen igénybe venni.
Egyes életesemények (pl.betegség, váratlan élethelyzet,gyermek betegsége) fentiektől eltérő, terapeutával egyénileg megbeszélt feltételek érvényesek.
ADHD vizsgálat lemondási feltételei
Az ADHD vizsgálat időpontjának lemondása az alábbi feltételek szerint történik:
-
A vizsgálati díjra vonatkozó foglalási díj (25.000 Ft) 24 órán belüli lemondás esetén nem kerül visszatérítésre, azaz a foglalási díj elveszik.
-
48 órán belüli lemondás esetén a foglalási díj 50%-a nem kerül visszatérítésre, azaz a befizetett összeg felét visszatérítjük.
-
Abban az esetben, ha a vizsgálati díj teljes összege előzetesen befizetésre került, a foglalási díjon felüli összeg visszautalásra kerül a fenti feltételek figyelembevételével.
A lemondási feltételek célja a rendelő működésének hatékony tervezése és a páciensek számára biztosított időpontok felelős kezelése. Egyes életesemények (pl.betegség, váratlan élethelyzet,gyermek betegsége) fentiektől eltérő, rendelő vezetőjével egyénileg megbeszélt feltételek érvényesek.
8. A részvételi díj:
A szolgáltatásért a szolgáltató a weblapon feltüntetett megbízási díjra jogosult. A megbízási díj a szerződéses szolgáltatás teljes ellenértékét tartalmazza, mely személyes konzultáció esetén személyesen, a konzultációk során készpénzben kerül kiegyenlítésre, míg online konzultáció esetén átutalással rendezhető.
9. A konzultációt kizáró okok:
Amennyiben a kliens alkohol vagy drog hatása alatt áll, az ülést nem áll a szolgáltató módjában megtartani. A szolgáltatás díja ebben az esetben is kifizetendő.
10. A szerződés hatálya:
A szerződés határozatlan időtartamra jött létre.
Az ÁFSZ-ben részletezett feltételek változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja, erről azonban a klienst időben tájékoztatni köteles.